- Menu BIP
- ARCHIWUM
- Zamówienia Publiczne
- Przetargi w roku 2009
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Sukcesywne dostarczanie oleju opałowego wraz z transportem i rozładunkiem do Publicznej Szkoły Podstawowej w Biskupicach w ilości ok. 35 000 l
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty bip.doc (37,00KB)
Zamawiający: Publiczna Szkoła Podstawowa w Biskupicach Nr zamówienia: ZP-1/2009/D
Przetarg nieograniczony
Sukcesywne dostarczanie oleju opałowego wraz z transportem i rozładunkiem do Publicznej Szkoły Podstawowej w Biskupicach
w ilości około 35 000 l
w ilości około 35 000 l
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
szacunkowa wartość zamówienia : poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 Pzp
|
|
Zamawiający
|
Publiczna Szkoła Podstawowa w Biskupicach, Biskupice 22, tel./ fax. 077 4146805, e-mail : um@byczyna.pl
|
Przedmiot zamówienia
|
Sukcesywne dostarczanie oleju opałowego wraz z transportem i rozładunkiem do Publicznej Szkoły Podstawowej w Biskupicach
w ilości ok. 35 000 l |
Termin wykonania zamówienia
|
Od 01.01.2010 do 31.12.2011 r.
|
Zakres zamówienia
|
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego wraz z transportem i rozładunkiem do Publicznej Szkoły Podstawowej w Biskupicach – dostawy sukcesywne wg. potrzeb Zamawiającego. Parametry dostarczanego oleju:
Ø Gęstość opałowa – 41,5 Mj/kg
Ø Gęstość – 0,89 kg/l
Ø Punkt zapłonu pow. +55 0C
Ø Zawartość siarki – 0,30 %.
Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą będzie wykonywał Podwykonawca.
Jednorazowo zamawiana będzie ilość od 2000 do 5000 l.
Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące.
Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV: 09135100-5 – olej opałowy.
|
Tryb postępowania
|
Przetarg nieograniczony
|
Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamów.
|
Forma elektroniczna : www.bip.byczyna.pl , www.byczyna.pl
Na wniosek wykonawcy forma pisemna : w siedzibie zamawiającego (PSP w Biskupicach, Biskupice 22, sekretariat).
|
Termin składania ofert
|
08.12.2009 r. do godz. 10.00, otwarcie ofert godz. 10.15
|
Miejsce składania ofert
|
Publiczna Szkoła Podstawowa w Biskupicach, Biskupice 22, Oferty należy składać w sekretariacie szkoły.
|
Warunki oraz oświadczenia
i dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu |
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy którzy:
- spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania , określonych art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
· oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy : Prawo zamówień publicznych /zał. nr 2 do SIWZ/,
· dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę do składania w imieniu Wykonawcy oświadczeń woli w zakresie praw
i obowiązków o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych /załącznik Wykonawcy/, · dokument (ważność 6 miesięcy) stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia (oryginał lub kserokopia wyciągu z rejestru działalności gospodarczej, rejestru handlowego, lub sądowego w zależności o formy organizacyjno - prawnej Wykonawcy)/zał. Wykonawcy/,
· aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzających, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /załącznik wykonawcy/, · aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków
i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /załącznik wykonawcy/, · wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca ma wykazać, że wykonał co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia i były to dostawy nie mniejsze niż 30 000 l każda /zał. nr 3 do SIWZ/.
Pozostałe wymagane dokumenty:
· formularz oferty przetargowej /zał. nr 1do SIWZ/
3. Wykonawca zamieszkały lub posiadający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
zamiast dokumentu stwierdzającego uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju,
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że: · nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości,
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w w/w dokumentach
i oświadczeniach zgodnie w formułą „spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnił. |
Wadium
|
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Kryteria oceny ofert
|
Cena oferty – 100 %
|
Termin związania ofertą
|
30 dni
|
Informacja o dofinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej
|
Projekt nie jest dofinansowywany ze środków Unii Europejskiej
|
Oferty wariantowe
|
Nie dopuszcza się
|
Oferty częściowe
|
Nie dopuszcza się
|
Umowa ramowa
|
Nie przewiduje się
|
Dynamiczny systemu zakupów
|
Nie przewiduje się
|
Wybór najkorzystniejszej oferty
z zastosowaniem aukcji elektronicznej |
Nie przewiduje się
|
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
|
26.11.2009 r. godz . 11:51
Numer: 407784-2009
|
Byczyna 26.11.2009 r.
Zał. nr 1 do SIWZ - Oferta.rtf (61,98KB)
Zał. nr 2 do SIWZ - oświadczenie art.22.doc (44,00KB)