- Menu BIP
- ARCHIWUM
- Zamówienia Publiczne
- Przetargi w roku 2009
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty-Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół murów obronnych w Byczynie, zadanie Remont ulicy Parkowej w Byczynie i remont ścieżek w Starym Parku w Byczynie
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.doc (5,41MB)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
szacunkowa wartość zamówienia : poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 Pzp |
|
Zamawiający |
Urząd Miejski w Byczynie, ul. Rynek 1, tel/fax. 077 4134150, e-mail : um@byczyna.pl |
Przedmiot zamówienia |
„Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół murów obronnych w Byczynie – zadanie: Remont ulicy Parkowej w Byczynie i remont ścieżek w „Starym Parku” w Byczynie” |
Termin wykonania zamówienia |
Do 30 września 2010 r. |
Zakres zamówienia |
Przedmiot zamówienia: „Remont ulicy Parkowej w Byczynie i remont ścieżek w „Starym Parku” w Byczynie” obejmuje jedno z zadań projektu pn. „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół murów obronnych w Byczynie”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót w branży drogowej. Zadanie polega na remoncie ul. Parkowej oraz remoncie ścieżek w „Starym Parku” w Byczynie. Zakres zamówienia obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - roboty nawierzchniowe, - roboty wykończeniowe. Przewidywany zakres remontu ulicy Parkowej będzie obejmował wykonanie nowej nawierzchni z kostki granitowej ograniczonej obrzeżami chodnikowymi. Przewiduje się też wykonanie nowych nawierzchni ścieżek parkowych. Ścieżka okalająca mury od ul. Parkowej do fosy będzie miała szerokość Teren parku miejskiego jest Obsługa geodezyjna inwestycji leży po stronie Wykonawcy. W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające, takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnał itp. Zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków. Przedmiot zamówienia określa: 1) Dokumentacja projektowa - zał. Nr 8 do SIWZ, 2) Przedmiar robót - zał. Nr 6a i 6b do SIWZ, 3) Specyfikacje techniczne wykonania odbioru robót budowlanych zał. Nr 7 do SIWZ. Wykonanie i odbiór robót będą się odbywały w oparciu o: a) ww. dokumentację projektową; b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót ; c) aprobaty techniczne lub inne dokumenty, o których mowa w art.30 ustawy – Prawo zamówień publicznych; Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV: 45233220-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg. |
Tryb postępowania |
Przetarg nieograniczony |
Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamów. |
Forma elektroniczna : www.bip.byczyna.pl , www.byczyna.pl Na wniosek wykonawcy forma pisemna : w siedzibie zamawiającego (Urząd Miejski w Byczynie ul. Rynek 1, pok.27) |
Termin składania ofert |
29.12.2009 r. do godz. 13.00, otwarcie ofert godz. 13.15 |
Miejsce składania ofert |
Urząd Miejski w Byczynie ul Rynek 1 , Oferty należy składać w pok. nr 19 |
Warunki oraz oświadczenia |
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: n spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych, n nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania , określonych art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: · oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy : Prawo zamówień publicznych /zał. nr 2 do SIWZ/, · dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę do składania w imieniu Wykonawcy oświadczeń woli w zakresie praw · dokument (ważność 6 miesięcy) stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia (oryginał lub kserokopia wyciągu z rejestru działalności gospodarczej, rejestru handlowego, lub sądowego w zależności o formy organizacyjno - prawnej Wykonawcy)/zał. Wykonawcy/, · aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzających, że Wykonawca nie zalega · aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków · wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zamówień w zakresie wykonania nawierzchni dróg, placów lub chodników z kostki granitowej o pow. co najmniej 2000m2 i wykonywanych w ścisłej strefie ochrony konserwatorskiej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, że zrealizował należycie co najmniej jedno zamówienie o cechach jak wyżej i przedstawił dokument, z którego jasno wynika, że zlecona robota budowlana została wykonana z należytą starannością (np. referencje, protokoły ostatecznego odbioru robót) /zał. nr 3 do SIWZ/, · osoba skierowana do nadzorowania robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia, winna posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności drogowej, który jest Pozostałe wymagane dokumenty: · formularz oferty przetargowej /zał. nr 1do SIWZ/ · kosztorysy ofertowe wykonane metodą uproszczoną na podstawie przedmiarów robót /zał. nr · dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium. Wykonawca zamieszkały lub posiadający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentu stwierdzającego uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, · nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, · nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w w/w dokumentach |
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 zł. /słownie złotych: pięć tysięcy 00/100/. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert tj. do dnia 29.12.2009 r. do godz. 13.00 dopuszcza się każdą formę wnoszenia wadium zgodną Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem (nie gotówką!) na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego : B.S. Namysłów O/Byczyna, nr 56 8890 1040 0000 1818 2005 0004. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. |
Kryteria oceny ofert |
Cena oferty – 100 % |
Termin związania ofertą |
30 dni |
Informacja o dofinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej |
Projekt „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół murów obronnych w Byczynie” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie 313,322,323 „Odnowa i rozwój wsi”. |
Oferty wariantowe/częściowe |
Nie dopuszcza się |
Umowa ramowa/Udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie przewiduje się |
Dynamiczny systemu zakupów |
Nie przewiduje się |
Wybór najkorzystniejszej oferty |
Nie przewiduje się |
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych |
03.12.2009 r. godz 14:56 Numer: 417170-2009 |
Byczyna 03.12.2009 r.
Zał. nr 1 do SIWZ - Oferta.rtf (66,15KB)
Zał. nr 2 do SIWZ - oświadczenie art.22.doc (40,00KB)
Zał. nr 3 do SIWZ- doświadczenie zawodowe.doc (33,00KB)
Zał. nr 4 do SIWZ- potencjał kadrowy.doc (31,50KB)
Zał. nr 5 do SIWZ - wzór umowy.doc (177,50KB)
Zał. nr 6 do SIWZ - przedmiar robót.rar (18,34KB)
Zał. nr 7 do SIWZ - Specyfikacja wykonania i odbioru robót.part1.rar (4,77MB)
Zał. nr 7 do SIWZ - Specyfikacja wykonania i odbioru robót.part2.rar (3,90MB)
Zał. nr 8 do SIWZ - dokumentacja projektowa.part1.rar (4,77MB)
Zał. nr 8 do SIWZ - dokumentacja projektowa.part2.rar (4,77MB)
Zał. nr 8 do SIWZ - dokumentacja projektowa.part3.rar (4,77MB)
Zał. nr 8 do SIWZ - dokumentacja projektowa.part4.rar (1,59MB)